نمایشگاه آسیای جنوب شرقی صنعت سنگ

نمایشگاه بین المللی سنگ

 نمایشگاه سنگ آسه آن: ASEAN Ceramics

تنها نمایشگاه آسیای جنوب شرقی برای صنعت سنگ ساختمانی آلات ، ابزار، مواد شیمیایی و صنایع وابسته در آسیای جنوب شرقی است. در این نمایشگاه انواع مواد معدنی از جمله گرانیت، کوارتز، اسلب های مرمر، موزاییک و سنگ ساختمانی، دستگاه های فراوری و برش سنگ، ماشین آلات معدن و تجهیزات فراوری به نمایش گذاشته خواهد شد. این در ویتنام برگزار می شود .  نمایشگاه آسیای جنوب شرقی صنعت سنگ

نمایشگاه های بین المللی سنگ به روز رسانی شده 1403(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

نمایشگاه بصورت همزمان با نمایشگاه

صنایع سنگ و سرامیک در کنار صنایع تولیدی و ساختمانی طیف گسترده تری را در منطقه جنوب شرقی آسیا در برمی گیرند.

هر دو رویداد به دلیل تقاضای رو به رشد برای مواد خام، ماشین‌آلات، ابزار، تجهیزات و سایر خدمات مرتبط و فن‌آوری‌های لازم جهت تولید محصولات ساختمانی با کیفیت بالا در بخش ساخت‌وساز برنامه ریزی و برگزار خواهد شد . ️بازدیدکنندگان تجاری به هر دو بخش از نمایشگاه دسترسی خواهند داشت که این رویدادها فرصتی منحصر به فرد جهت تعامل، همکاری، یادگیری و آشنایی با آخرین دستاوردها را فراهم می‌کند.

هم افزایی مشترک و متقابل ، یک راهکار بسیار قدرتمند و قابل توجه برای شبکه سازی در یک زمان فوق العاده مهم برای صنعت ویتنام فراهم می کند که در آن فناوری و دانش از هر دو صنعت می تواند به اشتراک گذاشته شود، در حالی که برنامه ها و رویدادهای مختص هر نمایشگاه برپا خواهد شد، بنابراین این نمایشگاه یک رویداد جدید محسوب می شود که مجموعه ای از فرصت ها و چالش ها و تجربیات را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد. ️این رویدادها در فضای نمایشگاهی به مساحت 6600 متر مربع، تقریبا دو برابر اندازه ASEAN Ceramics 2023 در هانوی برگزار خواهد شد. پیش بینی شده است در این نمایشگاه بیش از 300 غرفه‌دار و برند و بیش از 5000 بازدیدکننده تجاری از بخش های مختلف  سهامداران در صنایع سنگ و سرامیک را حضور خواهند داشت. ️یکی از بزرگترین نقاط برجسته نمایشگاه غرفه کواری است که در آن معادن معدنی محلی و منطقه ای نمایش داده میشوند.

این غرفه یک نمای کلی برای بازدیدکنندگان تجاری از معادن سنگ محلی با کیفیت بالا ارائه می دهد. ویتنام از ذخایر سنگ مرمر، گرانیت و سنگ آهک غنی است . این کشور به همراه کشورهای آسیای جنوب شرقی، قرار است در تاسیسات معادن و فرآوری مدرن با پیروی از استانداردهای کیفیت بین المللی برای تقویت تولید و صادرات سرمایه گذاری کند.

تجزیه و تحلیل صادرات سنگ بلوک ایتالیا :

 از ژانویه تا آوریل 2024 ️نتایج صادرات سنگ بلوک ایتالیا

در چهار ماهه نخست سال جاری نشان از افزایش صادرات آن نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد. در 4 ماهه اول سال 2024، صادرات “سنگ بلوک” ایتالیا از نظر ارزش صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش  14.9 همراه بوده است چین با افزایش باورنکردنی واردات سنگ‌های ساختمانی ایتالیایی به میزان 31 درصد در جایگاه اولین خریدار قرار دارد در حالی که هند در رتبه دوم، واردات خود از ایتالیا را بیش از 15.3 درصد کاهش داده است. ️ایالات متحده در جایگاه سوم (+75%) ، بالاتر از آلمان (-11.4%)، عربستان سعودی (+23.2%)، فرانسه (+20.2%)، مصر (-43.3) قرار دارد. ٪، امارات متحده عربی (+89.3٪)، اسپانیا (+148.6٪) و اندونزی (+154.3٪) در جایگاه های بعدی این محصول معدنی قرار گرفته اند.  توجه داشته باشید که در این مدت، چین حدود 46.2 درصد از کل صادرات سنگ بلوک ایتالیا را وارد کرده است

بازار سنگ ایران

به این مطلب امتیاز بدهید

پست های مرتبط

Leave Your Comment