مشخصات و قیمت سنگ لایم استون مرودشت – سنگ آهک مرودشت

مشخصات و قیمت سنگ لایم استون مرودشت - سنگ آهک مرودشت
سنگ مرودشت نوعی سنگ آهک بژ است که در ایران استخراج می شود. از این سنگ عمدتا به عنوان سنگهای ساختمانی ، میزهای پیشخوان ، اطراف سینک ظرف شویی، بناهای تاریخی، استخر، سنگهای زینتی، طراحی داخلی، طراحی خارجی و سایر پروژه های طراحی بسیار مناسب است.

لایم استون مرودشت – مشخصات و قیمت خرید سنگ آهک مرودشت : سنگ مرودشت نوعی سنگ آهک بژ است که در ایران استخراج می شود. از این سنگ عمدتا به عنوان سنگهای ساختمانی ، میزهای پیشخوان ، اطراف سینک ظرف شویی، بناهای تاریخی، استخر، سنگهای زینتی، طراحی داخلی، طراحی خارجی و سایر پروژه های طراحی بسیار مناسب است.

 

لایم استون

سنگ های ساختمانی

کاربرد سنگ های صخره ای در ساختمان سازی

اسلب چیست ؟ ابعاد انواع اسلب

گرانیت مروارید مشهد

 

مشخصات سنگ لایم استون مرودشت :

سنگ آهک مرودشت یک سنگ با رنگ روشن است که دارای تخلخل کم است و می تواند به صورت های مختلف مانند صیغلی، چرمی و تیشه ای موجود باشد. سنگ آهک مرودشت از جذب آب بالایی برخوردار است که باعث می شود برای پیاده روها نامناسب باشد. برای جلوگیری از جذب آب و آلودگی ، هنگام استفاده در نمای خارجی باید با مواد نانو پوشانده شود. معدن سنگ آهک مرودشت در روستای قاسم آباد ، شهرستان مرودشت واقع در استان فارس میباشد.

 

عوامل مؤثر بر قیمت سنگ لایم استون مرودشت :

قیمت پایین این سنگ نسبت به سنگ های دیگر با این رنگ  موجب شده تا کاربری مرمریت مرودشت افزایش یابد.البته این سنگ دارای نقته ضهف هایی هم میباشد که برخی از آنها را نام خواهیم برد که عبارت اند از: درصد جذب بالا آب و عدم امکان استفاده در مکان هایی با رطوبت بالا، عدم استفاده در مکان هایی که در معرض آلودگی قرار دارند. این ایراد ها باعث شده تا کاربری این سنگ در ساختمان ها محدودتر گردد.

بازار سنگ مرودشت :

این سنگ علاوه در بازار داخلی در بازار خارجی هم طرفداران بسیاری دارد. قیمت فروش این سنگ (سنگ لایم استون مرودشت) بسته به پیکر سنگ، ابعاد، ضخامت، نوع و کیفیت فراوری متفاوت میباشد. هرچه رنگ این سنگ روشن تر باشد قیمت آن نیز به نسبت بیشتر میشود. به این سنگ، سنگ آهک بژ مرودشت ، سنگ آهک کرم مرودشت و یا سنگ آهک مرودشت نیز گفته می شود.

 

 

برای خرید سنگ از این لینک اقدام کنید. همچنین کارشناسان حرفه ای ما به هر گونه سوالی که برای شما پیش بیاید پاسخگو میباشند.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

پست های مرتبط

Leave Your Comment